Naše služby
Na této stránce naleznete kompletní přehled námi poskytovaných služeb.
Daně a daňové poradenství
V oblasti daní nabízíme kompletní servis týkající se daňových přiznání a daňového poradenství. Samozřejmostí je odklad lhůty pro podání přiznání k daním z příjmů o tři měsíce. Hlavním cílem je celková daňová optimalizace.
- zpracování daně z příjmů právnických osob
- zpracování daně z příjmů fyzických osob
- zpracování daně z přidané hodnoty
- zpracování daně silniční
- zpracování daně z nemovitosti
- zpracování daně z nabytí nemovitých věcí
- zpracování přiznání ke spotřební dani
- daňové poradenství
- odklad lhůty pro podání přiznání
- zastupování při kontrole
Účetnictví
Vedení účetnictví je velmi důležité nejen pro sestavení daňových přiznání k daním z příjmů a DPH, ale také pro správné řízení firmy a strategické rozhodování. Nechte si odborně a efektivně vést Vaše účetnictví.
- kompletní vedení účetnictví
- zpracování a kontrola předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
- vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
- zpracování roční účetní závěrky, podkladů k inventarizaci
- zpracování daňového přiznání k DPH a kontrolního a souhrnného hlášení
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmů včetně povinných příloh
- evidenci majetku
- účetní a daňové poradenství
- příprava podkladů ke kontrole
- zastupování na úřadech
- zastupování při kontrole
Daňová evidence
Daňová evidence je určena pro všechny OSVČ, které nepovedou podvojné účetnictví a své výdaje nebudou vykazovat „paušálem“ (procentem z příjmů). Daňová evidence je založena na evidenci příjmů a výdajů, evidenci pohledávek a závazků a evidenci majetku.
Pokud klient nedosahuje velkých výdajů, může použít paušální výdaje. V tom případě se evidují pouze příjmy, pohledávky, závazky a majetek. Paušální použití výdajů je proto méně náročné.
- kompletní vedení daňové evidence
- zpracování a kontrola předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
- vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
- zpracování účetní závěrky, podkladů k inventarizaci
- zpracování daňového přiznání k DPH a kontrolního a souhrnného hlášení
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmů včetně povinných přehledů ZP a OSSZ
- evidenci majetku
- účetní a daňové poradenství
- příprava podkladů ke kontrole
- zastupování na úřadech
- zastupování při kontrole
Mzdová agenda
Pro firmy, které mají zaměstnance, zpracováváme také mzdovou agendu. Od uzavření pracovních smluv přes zpracování měsíčních mezd, ročních vyúčtování až do ukončení pracovního poměru.
- kompletní zpracování mezd
- přihlášení / odhlášení zaměstnanců na ZP a OSSZ
- měsíční přehledy pro ZP a OSSZ
- příprava příkazů k úhradě (mzdy, daň z příjmů, zdravotní pojištění, sociální zabezpečení, zákonné pojištění)
- roční zúčtování daně z příjmů zaměstnanců
- roční vyúčtování daně z příjmů fyzických osob a daně vybírané srážkou
- evidenční listy ELDP
- mzdové listy
- příprava podkladů pro kontroly
- zastupování při kontrole